Τα Featured Snippets είναι τα αποτελέσματα αναζητήσεων στην Google που εμφανίζονται στην Θέση 0 ή για άλλους στην 1η Θέση. Έχουν την μορφή Λίστας, Εικόνας, Video, Πίνακα ή/και Παραγράφου. Κερδίζοντας featured snippets μεγιστοποιείς την Προβολή και την Αξιοπιστία του Brand σου.
Απλά και κατανοητά είναι το "Απόλυτο Hack" στο SEO.
Ένα featured snippet η Google το "τραβάει" από το site σου αν πληροί κάποιες προϋποθέσεις για να βοηθήσει τον Χρήστη να απαντήσει ένα ερώτημά του.
Οπότε να ξέρεις πως, μόλις δεις ότι το άρθρο σου πήρε ένα featured snippet το περιεχόμενό σου είναι αρκετά καλό, συνέχισε έτσι και θα έρθουν και άλλα.
Γιατί τα Featured Snippets είναι Σημαντικά;
Τα featured snippets είναι σημαντικά γιατί παίρνουν τον μεγαλύτερο αριθμό Click από οποιαδήποτε άλλο Πληρωμένο ή Μη Αποτέλεσμα.
Κερδίζεις Επισκεψιμότητα
Το να κερδίζεις περισσότερη Επισκεψιμότητα, σημαίνει περισσότερα leads και περισσότερα χρήματα για εσένα.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, Αυξάνεται συνολικά η κίνηση της Ιστοσελίδας και βελτιώνεται το CTR της Σελίδας που πήρε το Featured Snippet.
Το κοντινότερο σε "Hack" στο SEO
Το μεγαλύτερο βέβαια πλεονέκτημα των Featured Snippet είναι η αξιοπιστία που παίρνεις στα μάτια της Google. Αυτό είναι και το Κοντινότερο σε "Hack" που υπάρχει στο search engine optimization για τους SEO's.
Μία Σελίδα, που κερδίζει featured snippet, κάνει Rank σε περισσότερες Λέξεις-Κλειδιά. Όσο περισσότερα κερδίσεις, σε τόσα περισσότερα keywords θα σε Βοηθήσει η Google να κάνεις Rank.
Είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση που την θες οπωσδήποτε στο Site σου.
Τέλος, ακόμα ένα πλεονέκτημα που δεν ξέρουν πολλοί είναι ότι ένα Featured Snippet όταν είναι σε low volume λέξη Κλειδί μπορεί να εμφανιστεί σαν
"People Also Ask" στην Google.
Πώς κερδίζεις ένα Featured Snippet;
Το να κερδίσεις ένα Featured Snippet πρέπει να σου γίνει ο Νο1 στόχος σου.
Μόνο η Google θα στο δώσει όταν το περιεχόμενό σου είναι ποιοτικό.
Αλλά τι εννοούμε όμως ποιοτικό περιεχόμενο;
Οι παράγοντες είναι αρκετοί, μπορεί να το πέτυχες μια φορά στην τύχη αλλά για να κερδίζεις συνέχεια Featured Snippets είναι τέχνη, πάμε να τους δούμε.
Βελτιστοποιώντας την Ιστοσελίδα σου
Η βελτιστοποίηση μιας Ιστοσελίδας είναι από τις κύριες αρμοδιότητες ενός Technical SEO expert. Με απλά Λόγια είναι τα Θεμέλια της Ιστοσελίδας σου.
To Technical SEO είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσεις το περιεχόμενό σου.
Φρόντισε τα θεμέλια να είναι γερά για να μπορούν να εφαρμοστούν όλες οι τεχνικές SEO στο περιεχόμενό σου μετέπειτα με μεγαλύτερη επιτυχία.
Βάζεις Structured Data
Τα structured Data είναι ένα στάνταρ πρότυπο με το οποίο παρέχεις πληροφορίες στην Google για μια Σελίδα και Ταξινομείς το περιεχόμενό της.
Η Google σου παρέχει εργαλεία για να ελέγξεις αν όλα είναι όπως πρέπει.
Χρησιμοποιείς Σωστά τα Headings και τα Subheadings
Η σωστή χρήση και διάταξη των Headings και Subheadings παίζει τεράστιο ρόλο στο να βγεις στη Θέση 0.
Με ευχαριστείς μετά.
Ταχύτητα Ιστοσελίδας και SEO
Βελτιστοποίησε την Ταχύτητα της Ιστοσελίδας σου και το γενικό SEO χρησιμοποιώντας σύγχρονες Τεχνολογίες, static site generators.
Η Cosmolink είναι φτιαγμένη σε τέτοια τεχνολογία, μπορεί να είναι "ακριβότερες" στην αγορά αλλά αξίζουν τα χρήματά τους και έχουν πολύ υψηλό ROI.
Long-Tail Keywords
Όσα περισσότερα Long-tail keywords χρησιμοποιείς τόσο πιο εύκολο είναι να κερδίσεις featured snippet.
Voice Optimization
Το voice optimization ή αλλιώς βελτιστοποίηση για φωνή είναι ένα trend στο SEO το οποίο παίζει κάποια χρόνια τώρα και όλο και μεγαλώνει.
Προσπάθησε το περιεχόμενό σου να είναι γραμμένο σαν να μιλάμε, όπως αυτό.
Γράφεις Κατανοητό, Καθαρό και Ποιοτικό Περιεχόμενο
Το περιεχόμενό σου θα πρέπει να είναι κατανοητό, καθαρό και ποιοτικό.
Πρέπει ο Χρήστης να παίρνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.
Το να ικανοποιείς την Πρόθεση (intent) του Χρήστη πρέπει να είναι η κύρια προτεραιότητά σου.
Απαντάς σε Ερωτήσεις (Ποιος, Τι, Πότε, Που και Γιατί;)
Όταν το θέμα σου ή λέξη-κλειδί που στοχεύεις είναι μια ερώτηση προσπάθησε να την απαντάς όμορφα και άμεσα. Δεν χρειάζονται πολλές σάλτσες, ούτε να ψάχνω μέσα στο κείμενο να βρω την πληροφορία που ψάχνω 10' λεπτά.
Δίνεις Συμβουλές για το Πως να γίνει Κάτι (How to, Guide)
Το να δίνεις συμβουλές για το πως να γίνει κάτι είναι πολύ όμορφο. Αρκεί να ξέρεις για τι μιλάς. Γράψε ένα How to (Πως να κάνω Serf π.χ) ή έναν Οδηγό (Guide) όπως ο Πρακτικός Οδηγός για SEO που έχουμε φτιάξει.
Δίνεις Ορισμούς
Όταν δίνεις ορισμούς να είσαι ακριβής και να προσθέτεις πληροφορία στη υπάρχουσα. Αν ο ορισμός έχει καλυφθεί από κάποιον άλλο στόχευσε σε άλλη Λέξη-Κλειδί.
Στο τέλος αν το περιεχόμενό σου είναι Καλύτερο θα βγει αυτό στην 1η Θέση ή Θέση 0.
Κάνεις Συγκρίσεις και Συγκριτικά Test
Τα συγκριτικά test και οι συγκρίσεις είναι Must, ειδικά σε τεχνολογίες πληροφορικής. Π.χ Drupal vs WordPress
Σε κάθε σύγκριση που κάνεις κοίτα να είσαι αντικειμενικός όσο περισσότερο μπορείς.
Πληροφορίες σχετικά με Κόστος, Τιμές, Αποστάσεις
Και εδώ όπως και στα υπόλοιπα το να δίνεις σωστές πληροφορίες και αξιόπιστες θα σου δώσει μια θέση σε περισσότερα clicks. Όταν ψάχνω το Κόστος, τις τιμές ενός προϊόντος ή τις αποστάσεις σε ένα μέρος θέλω να διαβάσω ακριβώς αυτό που ψάχνω, όχι στο περίπου. Η Google το αναγνωρίζει αυτό και σε επιβραβεύει.
Λίστες τύπου Top 10 "Τα 10 Καλύτερα"
Οι λίστες τύπου Top 10 μας βοηθάνε να αξιολογήσουμε τις επιλογές που έχουμε πάνω σε αυτό που ψάχνουμε. Και εδώ αν οι επιλογές σου είναι Μέτριες ή προσπαθείς να παραπλανήσεις θα φανεί.
Συχνές Ερωτήσεις ή FAQ
Πόσο συχνά έχεις συχνές ερωτήσεις για κάτι; Εγώ προσωπικά, αρκετά συχνά.
Κοίτα να με καλύψεις χωρίς να πλατιάζεις και κάποιο Featured Snippet μπορεί να "γίνει δικό σου".
Ποιά είναι τα είδη των Featured Snippets;
Πάμε να δούμε ποιά είναι τα είδη των Featured Snippets και πώς θα εμφανίζεσαι τελικά στην Google.
Ορισμός - Παράγραφος
Πίνακας
Λίστες
Video
Συνδυασμοί
Υπάρχουν και αρκετοί Συνδυασμοί που γίνονται μεταξύ Εικόνας, Λίστας, Video και Παραγράφου.
Και όλοι έχουν ένα Σκοπό: Να σε βοηθήσουν γρήγορα να βρεις αυτό που ψάχνεις. Φρόντισε να το τηρείς ευλαβικά.
Μπορώ να κάνω Block στα Feature Snippets;
Φυσικά και μπορείς αν για κάποιο λόγο δεν θες να εμφανίζεσαι σε αυτά.
Υπάρχουν 2 τρόποι:
- Μπορείς να μπλοκάρεις και τα featured και τα κανονικά snippets
- Μόνο τα featured snippets
Χρησιμοποίησε το nosnippet rule ή το data-nosnippet της Google.
To nosnippet rule έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα από το data.