New

ΕΣΠΑ Ιστοσελίδες 2021-2027

Δείτε όλα τα Ενεργά ΕΣΠΑ για Κατασκευή Ιστοσελίδων, E-shop και Marketing.

Τι είναι το Navboost Signal της Google;

Τι είναι το Navboost Signal της Google;
Τι είναι το Navboost Signal της Google;

Ο Navboost είναι ένας αλγόριθμος και είναι από τους σημαντικότερους Παράγοντες στο SEO για Ranking στην Google. Ο Κύριος Σκοπός του είναι να Βελτιώνει τα αποτελέσματα αναζήτησης για ερωτήσεις που κάνεις. Για να το καταφέρει, χρησιμοποιεί τα Δεδομένα από τα Κλίκ σου (user click data), εστιάζοντας στην Πρόθεση (Intent) και στην Σχετικότητα (Relevancy).

Η ομάδα μας έχει Εξειδικευτεί στο SEO ώστε να είστε ένα βήμα μπροστά.

Για πάμε όμως να δούμε την Ιστορία του, πως Δουλεύει και πως επηρεάζει το SEO.

Η Ιστορία του

Σαν παράγοντας ranking του SEO ο Navboost αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της δίκης της Google από το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για Μονοπώλιο στις Τεχνολογίες Ψηφιακής Διαφήμισης.

Η μήνυση έγινε το 2020 από το Υπουργείο και η δίκη αναβλήθηκε για τον Σεπτέμβριο του 2023. H Google έδωσε την απάντησή της τον Σεπτέμβριο, αλλά ακόμα δεν έχει βγει κάποια τελική απόφαση.

Πάμε όμως εμείς στα του SEO (Search Engine Optimization).

Πως Δουλεύει ο Navboost;

Ο Navboost θυμάται τα προηγούμενα κλικ που έχουν γίνει για προηγούμενα ερωτήματα στην Google τους τελευταίους 13 μήνες. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνει τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στους χρήστες.

Και αν νόμιζες ότι οι 13 μήνες είναι πολλοί, πριν από το 2017, απομνημόνευε αυτές τις πληροφορίες για 18 μήνες. Αυτό πρακτικά για εσένα το 2024 σημαίνει ότι το περιεχόμενό σου πρέπει να είναι Φρέσκο και να Σπαρταράει, πάει το 2017!

Πιο αναλυτικά, ο Navboost κάνει έναν διαχωρισμό των αποτελεσμάτων από μια ομάδα σύμφωνα με επιθυμητά ή ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά για τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για παράδειγμα: Χωρίζει τα δεδομένα ανά περιοχή, ανά desktop και mobile, κτλ. και έτσι δημιουργεί νέα δεδομένα για κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές.

Μερικοί από τους παράγοντες που Αναλύει είναι:
- το CTR (click-through rate)
- η συμπεριφορά του χρήστη
- η ποιότητα της Ιστοσελίδας
- η Συνάφεια
- το Περιεχόμενο

Ο Navboost προσπαθεί να κατανοήσει την Πρόθεση του χρήστη να πλοηγηθεί σε ένα Site. Το άλλο του όνομα είναι "Glue" (κόλλα) γιατί με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζει ότι θα κολλήσει την Πρόθεση του Χρήστη με τα σωστά Αποτελέσματα και θα δώσει Χρήσιμες και Ακριβείς πληροφορίες.

Πως επηρεάζει το SEO;

Πάμε τώρα πίσω στην Ελλάδα και στο αντικείμενό μας και πως επηρεάζει το SEO ο Navboost. Παρόλο που τα δεδομένα είναι πολύ φρέσκα υπάρχουν μερικές έρευνες που δείχνουν πόσο σημαντικός είναι. Από αυτές έχουμε τα παρακάτω.

Σωστή Δομή Κατασκευής Ιστοσελίδας

Οι Ιστοσελίδες που έχουν σωστή δομή κατασκευής και σαφή πλοήγηση τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερα. Ο Navboost εκτιμά μια Ιστοσελίδα φιλική προς τον Χρήστη.

Βελτιστοποίηση για Κινητό και Φωνή

Το SEO για Φωνή και Κινητό είναι must όχι μόνο για τον Navboost, αλλά παντού από εδώ και πέρα. Νομίζω ότι το ξέρεις, όλοι πλέον είναι πάνω από ένα Κινητό!

Περιγραφικά URL

Περιγραφικά URL σημαίνει να καταλαβαίνει ο αλγόριθμος ποιό είναι το περιεχόμενο από το SEO-friendly URL, προσπάθησε να μην είναι τεράστια.

Η ταχύτητα της Ιστοσελίδας

Αν και η ταχύτητα της Ιστοσελίδας δεν παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στο SEO για να καταφέρεις να την βελτιώσεις θα περάσεις από 100 κύματα. Τα κύματα αυτά είναι πολύ σημαντικά για τον Navboost. Ένα παράδειγμα είναι η ταχύτητα φόρτωσης των εικόνων.


Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Βγές στις πρώτες 3 θέσεις της Google.

Στείλε e-mail
Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Great! Έκανες Εγγραφή με Επιτυχία.

Καλωσήρθες πίσω! You've successfully signed in.

You've successfully subscribed to Cosmolink • SEO Digital Agency.

Επιτυχία! Δες το email σου με το link για την Είσοδο.

Success! Your billing info has been updated.

Your billing was not updated.